Kasım 03, 2013

hep sarhoş

dudaklar mühür... bir bıçakla aralanabilir ancak.. ya sonra(!) dökülenleri kim(?) kaldırabilecek yerden. yalnız şu var: gözlerinin gülmeyen yüzü gitmiyor gözlerimin önünden..

sarhoş dedik ya hani... burada dünya değişti çoktan.. sen de sarhoşsun ben de sarhoş duvar sarhoş.. her şey bir yana çok güzel bir zaman bu zaman... keyifler çakır.. 'eksik bir şey mi var' şarkımız... şarkımız ne güzel.

içimin bir huzursuzluğu var besbelli... bütünümü saran derinden.. ve bu satırların sonu yok bilinsin(!); (yok hayır bu parantezde olmamalıydı)... kimin umurunda.. (benim değil..) duyarlı vatandaşlara saygılar.

gözlerimi yarı açabiliyorum ama bu yarı yazabiliyorum kanısını oluşturmasın... tam yazabildiğimi düşünüyorum aksine. tam ne varsa dilimde, aklımda vs. o işte... tam bu, hiç şüpheniz olmasın.. ve şu şarkı var, yine hiç şüpheniz olmasın; hatasız kul olmaz.. nasıl zamanını bulur bu bazı şarkılar... hayret ediyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder