Ekim 15, 2013

hayale dur(!)

gün içinden saatlere çeşitli anlar nüfuz etse de günün arta kalanı geceye ağır basar düşünler.. öyle bir gece.. hayale dururken... hayale 'dur!' çekmek gerektirildi en son öyle kaldım....

yanı tarafta bir mesaj sesine kırk takla dönen bir abi de var... geceyi toparlayan 'gidersen' de Jehan Barbur'dan... öyle bir gece..

günün ünlemlerine değine-durmayı düşündüm;
  • Ne guzeldir sıcacık yuva böyle aile dostlarıylan falan...(!)
  • Boş mu konuşuyorum la ben.. bakışlar mı kaçıyor ne... bak vala fena küfrederim he(sansürsüz)(!)
  • Gözden uzak sözler ki var; dile değmek yana dursun... taa sese gelmesine asır var(!)
  • Baba sözü: bak(!) insanları iyi tanı! insanlar işlerine nasıl gelirse öyle konuşur... öyle yapar. buna bir kılıf uydurur mu? -uydurur..
  • İnsan bazen değerini sorgular.. bazen bunun iyi bir fikir olmadığı kanısına varılır... nihayetinde(!)
  • Sol elimden düşmeyen bıçak sabit.. yormayın la beni gelin cinayetim olun... failiniz de meçhul kalmasın... bıçak sabit(!)
  • Bildiği bilmediğinden az olan çok bilip akıl vermeye durmaz mı? ah(!) sabır gelsin..

son olarak izlemekten keyif aldığım, görmekten de keyif alacağım ve görülmesinden ve tekrar izlenilmesinden de keyif alacağım bir kesit yer alsın istiyorum; Leyle ile Mecnun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder