Ekim 14, 2013

sesi kontrol

sözümü bana bırak iki gözüm..
dökülürsem kim ölür kim kalır?
bırak beni!
özümde sönen ateşin
korunda
gömü'm olsun iki büklüm.

ebeveyn muhabbetleri can sıkıntısının ağırlığı var genel itibariyle şu saatlerde... şu yukarı birkaç satırdan bağımsız olarak. 

baş ağrım bundan mı sebep? 

geceleri ne kadar seviyorum'u düşündüm... etrafta hangi sesin olacağının ve ne kadar olacağının büyük oranda hakimi olmak rahatlığı söz konusu.. bunun etkisiyle şarkılara bırakılıyorum:
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olur mu
Birsen Tezer - Değirmenler (Bülent Ortaçgil Cover)
Birsen Tezer - Nefes
Göksel - Rüzgar
İncesaz - EyvahNazan 
Öncel - Beni Düşün
Nurettin Rençber - Kalbimdeki Yangın
Sezen Aksu - Hoşgörü
3 Hürel - Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş
Ali Atay - Yokluğunda (Leyla The Band)
Jehan Barbur - Gidersen
Yasemin Mori - Gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder