Ekim 16, 2013

tumblr soru-cevap(?)


    • insan tumblr'dan birilerine ulaşır mı hep merak ederim, aslında etmenin gereği de yoktur, ulaşan çok insan var ama ben yine de nasıl ulaşıldı anlamam veremem gibi. bu aralar bedenim ve beynim bir olmuş bana türlü oyunlar oynayacakmış gibiler, yine aslında bi bok yedikleri yok, insan kendini halının üstünde arabasıyla oynayan bir çocuk gibi hayal etmek istiyor. Gibi, aslında, ulaşmak, oyun, beden, ben? hakket ben ne diyorum, sen ne, nasıl konuşmamı istiyorsun? bunlar soru mu?

      
    • tumblr iletişimiyle alakalı pek deneyim sahibi olduğum söylenemez.. yalnız buradaki bir hayran postası icadıyla direkt msj gönderip iletişilebiliyor bir nebze... iletişmek tam kelime anlamıyla ulaşmak anlamına gelmez elbet.. iki satır'ınca yansıttığın kadar ulaşılabilirsin! "oyun, beden, ben.." tam benlik git-gel'ler ve cevabı sorusunun yanıtı olamayacak terimsel düşünler doğrusu.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder